“Biblioteca bloggerului român“

Am dat curs unei inițiative salutare propusă de un blogger de calibru din blogosfera autohtonă, Chinezu’, prin intermediul căreia să ne împărtășim un top 10 al cărților lecturate anul trecut.

Este o invitație deschisă tuturor bloggerilor fapt ce mi-a alimentat și mie îndrăzneala de a contribui c-un top livresc personal.

Toate cărțile vor fi centralizate urmând ca la finele lunii ianuarie să se genereze un clasament final.

Toți pașii de validare a participării îi găsiți aici

Anul 2013 a fost pentru mine, din punct de vedere livresc, punându-l în cumpănă cu anul 2012, unul fructuos – zic eu – reușind să închei socotelile cu 35 de cărți.

Cu acestea fiind zise, top ten-ul meu arată cam așa:

  1. Despre eroi și morminte – Ernesto Sabato

  2. Crimă și pedeapsă – F.M. Dostoievski

  3. 1Q84 – Haruki Murakami (3 vol.)

  4. Nostalgia – Mircea Cărtărescu

  5. Tunelul – Ernesto Sabato

  6. Eseu despre orbire – Jose Saramago

  7. Negru și roșu – Ioan T. Morar

  8. Jacob se hotărăște să iubească – Cătălin Dorian Floresc

  9. Cronica păsării-arc – Haruki Murakami

  10. Marea casă – Nicole Krauss

5 comentarii

Din categoria Recenzii nepretenţioase

5 răspunsuri la „“Biblioteca bloggerului român“

  1. felicitari, 35 nu e putin ! m-ai facut putin curios cu locul 1 !
    si eu am acceptat provocarea inedita! Asa arata topul meu si eram gata sa nu am 10 carti 😀 ! http://omulvaly.wordpress.com/2014/01/13/nici-macar-o-carte-pe-luna/

    • Despre eroi și morminte este un roman total, ce cu greu poate fi detronat în topul meu. Dar, sfatul meu este sa începi cu „Tunelul” al aceluiași autor și abia apoi Despre eroi…
      Văd că românul tău câștigător e „Dragoste în vremea holerei”. Mi-a plăcut mult ca stil.
      Succes în continuare și cât mai multe lecturi plăcute!

  2. Numai titluri unul și unul! Felicitări și la mult spor la citit și anul acesta! 😀

Lasă un răspuns

